Sila Klik LIKE

Ebook Konspirasi Dunia - Dajal



KONSPIRASI DUNIA –
Kehadiran Dajal Semakin Jelas Dirasai
5MB|102 pages
>>Klik Sini Untuk Download<<
Membongkar konspirasi yang dilakukan oleh Dajjal melaui ejen2nya diseluruh dunia meliputi:
1. Codex Alimentarius Population Reduction (Kod Makanan)
- Codex Alimentarius bermaksud Kod Makanan. Ia ditubuhkan bertujuan untuk menetapkan standard, nasihat dan segala yang yang berkaitan dengan makanan, pengeluaran makanan dan keselamatan makanan. Projek mega mereka ini adalah untuk mengurangkan populasi penduduk dunia sebanyak 93%!
2. Rahsia Vatican
- Dajal dengan pertolongan Azazil telah sekian lama menentang Tuhan dengan merosakkan ajaran yang dibawa oleh Rasul utusan Allah. Dan contoh yang paling mudah dan nyata adalah agama Kristian yang telah dijadikan sebagai agama pagan ataupun menyembah matahari. Ajaran asal Nabi Isa telah dirosakkan dan diselewengkan oleh ‘tangan ghaib’.
3. Obelisk
- Obelisk ini sebenarnya berasal dari Tamadun Mesir Purba dibina untuk melambangkan Tuhan Matahari mereka (Ra) dan mereka percaya Ra wujud bersama Obelisk ini. Mereka telah membina lebih kurang 29 buah obelisk untuk Tuhan Ra mereka. Obelisk juga dikenali dengan nama ‘Cleopatra Needle’ dan diasaskan dari ‘Sun Pillar’.
4. Tower Of Babel
- Cerita tentang Tower of Babel ada juga disebutkan di dalam Bible dan dipercayai oleh penganut Kabbalah. Cukuplah kata kunci yang penting di sini ialah menara ini benar-benar wujud dan ia dibina untuk menentang kuasa Tuhan oleh penentangnya.
Adakah Tower Of Babel zaman moden telah dibina zaman sekarang? Jika dahulu Tower Of Babel adalah binaan yang tinggi kononnya mencapai pintu-pintu langit bak kata Firaun. Jadi pastilah Tower Of Babel zaman sekarang adalah binaan tertinggi!
Dan lain-lain lagi artikel menarik utk renungan bersama:
5. Bulan Sabit dan Bintang Lambang Islam?
6. Artis-artis Dajal
7. Mind Control (Yakov And The Seven Thieves) - buku cerita kanak2 oleh Madonna.
8. Harry Potter
9. Hollywood
10. The Gate

No comments:

Post a Comment